Promocja aplikacji KRONEN
Aplikacja KRONEN z dostępem do wirtualnego doradcy ogrodniczego LILY jest tematem przewodnim tegorocznej promocji marki, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby rozwijać aplikację i udoskonalać wszystkie związane z nią obszary, aby była jak najbardziej atrakcyjna dla użytkowników.
|
Spot reklamowy
Na potrzeby promocji stworzyliśmy krótki spot reklamowy. Promocja spotu odbywa się na kanałach YouTube i Instagram. Naszym celem było przekazanie informacji w przedziale czasowym 5 sec. wywołując w oglądającym uczucie zainteresowania. Czas trwania spotu jest nieprzypadkowy, został dostosowany do wymagań reklamowych tych platform.
Aby zobaczyć spot reklamowy, kliknij tutaj
|
Zmiany w sklepach Googla Play i App Store
Wprowadziliśmy istotne zmiany w samym wyglądzie sklepów Google Play i App Store. W celu podniesienia atrakcyjności aplikacji wprowadziliśmy nowe opisy tekstowe i wizualizacje.
|
Nowa funkcjonalność w aplikacji
Aplikacja KRONEN zyskała właśnie nową funkcjonalność - dostęp do katalogu produktów. Teraz użytkownicy aplikacji będą mogli w prosty sposób wyszukiwać produkty, sprawdzać ich skład i właściwości, litraże i stosowanie. Użytkownicy będą mieli też dostęp do bazy wiedzy. Dodanie produktów do aplikacji pomaga dotrzeć z produktami marki KRONEN do szerszego grona odbiorców, którzy nie korzystają ze strony internetowej.
Pamiętaj o aktualizacji aplikacji
|
Liczba użytkowników aplikacji rośnie!
O efektywności działań marketingowo-promocyjnych najlepiej świadczą twarde dane, dlatego warto zaznaczyć, że od momentu launchu aplikacji KRONEN pod koniec listopada, notujemy systematyczny wzrost nowych użytkowników. Liczba użytkowników z miesiąca na miesiąc rośnie, przy czym od momentu uruchomienia kampanii promocyjnej w internecie, rośnie lawinowo.
|
|
|