Kampania LILY - działania marketingowe w marcu

W marcu kampania promocyjna aplikacji LILY nabiera tępa!
Wiosna zbliża się wielkimi krokami, dlatego zaplanowaliśmy wzmożoną kampanię promocyjną w internecie. W planie mocny nacisk na influencer marketing, wysyłka kreatywna i konkurs dla obserwujących.
INFLUENCER MARKETING:
W marcu do współpracy zaprosiliśmy:

Znana dziennikarka i prezenterka kanałów grupy TVN. Laureatka nagrody Telekamery w kategorii Najlepszy Prezenter. Postać medialna, dobrze znana szerszej grupie odbiorców (poprzez telewizję i social media). Dorota zaprezentuje na swoim profilu na Instagramie dwa produkty: KRONEN®EKO-kompost nowej generacji oraz KRONEN®Ziemia BIO do warzyw i ziół. Produkty wykorzysta w ogrodzie pensjonatu na Roztoczu - jej najnowszym projekcie.

Z Martą Potoczek współpracujemy już kolejny rok. Jako niezastąpiona propagatorka kompostu w ogrodzie zaprezentuje nasz EKO-kompost nowej generacji. Promocja prowadzona będzie na jej profilu na YouTube.

Autorka książki “Po prostu posadź. Twój domowy ogród warzywny”, współautorka podcastu o miejskim ogrodnictwie. Specjalizuje się w uprawie warzyw w miejskich przestrzeniach. Na swoim profilu na Instagramie zaprezentuje dwa produkty: EKO-kompost nowej generacji oraz KRONEN®TERRA PRETA Ziemia do pomidorów, papryki, ogórków, cukinii.

Z Izą kontynuujemy współpracę. Na marzec zaplanowane są 4 odcinki z lokacją produktów. W filmach pojawią się następujące produkty: EKO-kompost nowej generacji, KRONEN®Ziemia do wysiewu i pikowania oraz KRONEN®Ziemia uniwersalna.

Sylwia to specjalistka od roślin egzotycznych do uprawy w Polsce. Jak sama mówi, jej misją jest pomaganie hobbystom dogadać się ze swoimi roślinami tak, by czerpać z ich uprawy (i towarzystwa) prawdziwą frajdę. Prowadzi konsultacje dla hobbystów i profesjonalistów. Pisze dla Gardeners’ World, o palmach i bambusach i występowała w Dzień Dobry TVN. Na swoim profilu zaprezentuje podłoże KRONEN®TERRA PRETA Ziemia do roślin zielonych.

Miłośnik i znawca róż. Tworzy ogród w wiejskim stylu, ma dwa profile na Instagramie – jeden ogrodniczy, drugi o projektowaniu i pielęgnacji ogrodów różanych. Nie ma więc zdziwienia, że na swoim profilu zaprezentuje podłoże do róż.

Wszyscy influencerzy będą jednocześnie promować LILY

MAKE YOUR LIFE GREENER
03.03.2024 opublikowana została rolka i InsaStory na Instagramie w ramach współpracy płatnej z Anną Skorupską, szerzej znanej jako Make Your Life Greener.

Anna jako specjalistka od roślin zielonych przygotowała dla nas rolkę pt. “Jakie podłoże do roślin domowych?” gdzie zaprezentowała wykonanie mieszanek z wykorzystaniem naszego EKO-kompostu oraz podłoży: KRONEN®TERRA PRETA Ziemia uniwersalna i KRONEN®Ziemia do storczyków. Zaprezentowała też LILY. Zależało nam na pokazaniu wszystkich produktów w praktyczny i nienachalny sposób z czym Anna świetnie sobie poradziła. 

Efekt końcowy można zobaczyć tutaj: 

Link do rolki 
WYSYŁKA KREATYWNA
Pierwszy dzień wiosny z LILY x KRONEN

wysyłka kreatywna w grupie pasjonatów ogrodnictwa w tym influencerów, dziennikarzy, celebrytów i stylistów prezentujących swoje ogrody, balkony, tarasy (w sumie ok. 40 osób). 

Celem wysyłki jest poinformowanie szerokiej grupy odbiorców o istnieniu aplikacji LILY i promocja marki. 

Głównym elementem przesyłki będzie gra planszowa, którą przejść można tylko przy użyciu aplikacji LILY.  

START AKCJI: 10.03.2024

KONKURS
Na Instagramie marki KRONEN

Konkurs rozpocznie się 19 marca i będzie odbywał się co tydzień, przez 6 tygodni – do 23 kwietnia. Rozpocznie się dzień po wysyłce pierwszych paczek wysyłki kreatywnej. 

Na profilu @kronenmocpodloza co tydzień publikowany będzie post z nowym pytaniem konkursowym. Osoby biorące udział w konkursie będą musiały udzielić prawidłowiej odpowiedzi na pytanie przy pomocy narzędzia LILY i własnej obserwacji.  

W konkursie będzie można wygrać opakowanie podłoża KRONEN®TERRA PRETA Ziemia do roślin zielonych. 

O konkursie informować będą influencerzy. 

STATYSTYKI
Sezon ogrodniczy w pełni co dobrze ilustrują statystyki. W porównaniu ze styczniem w lutym mieliśmy o:
  • 162,3% więcej wejść na stronę internetową kronen.com.pl 
  • 164,7% więcej nowych użytkowników wchodzących na stronę kronen.com.pl 

  • 44% więcej wejść na one page lily.kronen.com.pl 

  • 43,3% więcej nowych użytkowników wchodzących na one page lily.kronen.com.pl 

  • 61,8% więcej wygenerowanych przez AI odpowiedzi w aplikacji LILY 

  • 43,3% więcej nowych konwersacji (czatów) w aplikacji LILY