Kampania LILY - działania marketingowe w maju

Natura obudziła się do życia! To dla ogrodników i pasjonatów roślin wyraźny znak, że wiosna w pełni! A dla użytkowników mediów społecznościowych, wzrost temperatury na termometrach oznaczać będzie gorące premiery influencerów! Zobaczcie co ciekawego przygotowaliśmy na ten miesiąc :)
INFLUENCER MARKETING
W maju do współpracy zaprosiliśmy:

 

Wszyscy wiemy, że Marta jest fanką kompostu od KRONEN, ale czy wiedzieliście, że drugim produktem po który sięga najchętniej jest KRONEN Ziemia do pelargonii? Temu produktowi oraz naszej nowości KRONEN TERRA PRETA Ziemia balkonowa poświęcony zostanie najnowszy odcinek na kanale Leniwa Niedziela. Premiera planowana jest na 19 maja i połączona będzie z konkursem.

Ola Budzyńska, dawniej znana jako „Pani Swojego Czasu” to znana marka osobista i absolutny rekin biznesu. Teraz podbija Instagram jako profil @pracowniabudzynskiej, gdzie relacjonuje jak przebiega jej wewnętrzna przemiana poprzez malowanie obrazów i amatorskie prowadzenie ogrodu.

Agata prowadzi na Instagramie popularny profil lifestylowy o tematyce dom i ogród, który obserwuje już 217 tysięcy osób. Ostatnio poinformowała swoich odbiorców, że do nowych nasadzeń w ogrodzie wybiera tylko najlepszą ziemię od KRONEN – Ziemię uniwersalną z nawilżaczem i Ziemie do róż.

Kanał @miłerzeczy prowadzony przez Kasię Kołodziejczyk to autentyczny i naturalistyczny profil prowadzony przez miłośniczkę roślin. Serca subskrybentów zdobyła dzięki prostocie i naturalności w przekazie. W maju zaprezentuje na swoim profilu EKO-kompost nowej generacji, który wykorzysta na rabatach kwiatowych. 

Z Izą kontynuujemy współpracę. Na kwiecień zaplanowanych jest X odcinków. W filmach pojawią się następujące produkty: 

My natomiast polecajmy już teraz odcinek o sadzeniu pomidorów dostępny TU