HITY w ogrodnictwie – marka KRONEN!
Instytut Kantar Millward Brown w październiku 2016 na zlecenie „Biznesu Ogrodniczego” przeprowadził badanie „Hity w ogrodnictwie”, które polegało na wskazaniu przez reprezentantów placówek handlowych produktów i marek posiadających duży potencjał biznesowy
Badanie było okazją do oceny produktów ogrodniczych przez osoby pracujące w centrach, sklepach i hurtowniach ogrodniczych, a więc mających styczność z bezpośrednimi klientami. – Decydenci w placówkach zostali poproszeni, by wskazali najlepsze artykuły, produkty, marki lub producentów opierając się na swoich doświadczeniach zawodowych. Mieli za zadanie wziąć pod uwagę wszystkie aspekty ważne z profesjonalnego punktu widzenia. A zatem laureaci „Hitów w ogrodnictwie” mogą cieszyć się najwyższymi ocenami będącymi wypadkową zadowolenia klientów i atrakcyjności biznesowej z perspektywy sprzedawcy – mówi dr Izabella Anuszewska, research unit director Kantar Millward Brown.
Ocenie podlegało ponad 9 kategorii i niezmiernie cieszy nas iż w kategorii Podłoża: Kronen – 40%